DWA RODZAJE INTERAKCJI

Wyrażając siebie; w. różnych zachowaniach, dziecko otrzymuje informację zwro­tną pozwalającą na zmianę, modyfikowanie zachowań, a‘’przez, to ich rozwijanie i doskonale­nie w interakcjach z innymi ludźmi. Także doro­sły w interakcji z’ dzieckiem . dzięki otrzymywa­nym informacjom dostraja się do potrzeb dziecka. Aby -procćs ten pomagał w rozwoju dziecka i dorosłego, ten  drugi musi się starać poznać własne możliwości i możliwości wychowanka. Można wyróżnić dwojakiego rodzaju interakcje: interakcję „ja“ (dziecko-podmiot) — inni ludzie, czyli świat podmiotowy,— interakcję „ja“ (dziecko-podmiot)świat przedmiotowy, który też można nazwać ludzkim, ponieważ jest on w dużej części modyfikowany i tworzony przez człowieka. 

Witaj na moim serwisie! Jestem nauczycielem w przedszkolu z maluchami pracuje na co dzień, z tą praca wiąże się wiele ciekawych doświadczeń, które opisuję na blogu. Mam nadzieję, że konwencja tego blog przypadnie Ci do gustu i zostaniesz moim czytelnikiem na dłużej.